Преглед полицијске лутрије |Путовање Стар Холдинг групе на Полице Екпо 2020. савршено се завршава!

Преглед лутрије "Полиција" |Завршава се путовање групе стар холдинг на полицијски сајам 2020

савршено!

Од 23. до 26. новембра, 10. Цхина Интернатионал Полице Екуипмент Екпо 2020, чији је домаћин Министарство јавне безбедности, са темом „Фокусирање на први ред науке и технологије, вођење нове ере полиције“ одржан је у Националном конференцијском центру у Пекингу.Овогодишњи полицијски Екпо истиче најсавременију науку и технологију, фокусира се на развој и примену нових технологија и нових производа у блиској вези са новонасталом ситуацијом, новим задацима и новим захтевима и у потпуности демонстрира најновија достигнућа у развоју нове опреме као што су као антитероризам, борба против криминала, превенција безбедности и служење масама.

1

Највеличанственији свих времена

Полице Екпо је професионална изложба са ауторитетом у индустрији и широким друштвеним утицајем у области јавне безбедности у Кини, па чак и у азијско-пацифичком региону.Представља напредни ниво развоја кинеске индустрије полицијске опреме и постао је важна платформа за промовисање развоја домаће полицијске опреме и промовисање међународне полицијске размене и сарадње.Од 2002. године одржава се сваке две године и успешно је одржан 9 пута.

10. полицијски Екпо ће се фокусирати на изложбу

Најновија развојна достигнућа полицијске опреме у земљи и иностранству

Обим изложбе је највећи икада!

2

Са површином од 43000 квадратних метара, изложбена хала је подељена на три дела: приземни изложбени хол, подземни изложбени хол и отворени изложбени салон специјалних возила.По први пут је постављено 16 специјалних изложбених простора, укључујући командну и комуникациону опрему, интелигентну безбедносну опрему и опрему криминалне технологије.Традиционална „подела изложбеног простора по категорији опреме“ трансформисана је у „модуларну“ форму за приказ са фокусом на полицијско пословање.

Први пут је отворен „Експо полиције у облаку“, чиме је створен нови изложбени начин онлајн и офлајн изложбе.Више од 600 домаћих и страних излагача изложило је најновију полицијску опрему онлајн и офлајн синхроно, задовољавајући захтеве публике за онлајн и офлајн гледање.

3

Врућа тачка такође гледа у међузвездану

На овом полицијском сајму, звезда холдинг група, са својим центром за управљање паметном опремом, серијом паметне мобилне полиције, серијом заштитне опреме и серијом производа за упозоравајућу расвету, са новим ставом, разноврсним и високотехнолошким производима и бољом услугом, звезда холдинг група је направила спектакуларног изгледа и освојио сцену.

Истовремено, међузвездани холдинг група има више од 100 експоната подељених на интерни изложбени простор и екстерни изложбени простор, који је публици свеобухватно приказао међузвездане производе у виду стручног објашњења, демонстрације на лицу места, графичке анализе и искуство на лицу места.

Топли изложбени простор полицијске опреме

Светло упозорења за магнетну индукцију од 360 °

Инфрацрвени систем упада

Мали и изврстан облик, заиста упада у очи

Изложбени простор царинске опреме за борбу против шверца

Борбени прслук, торба за полицијску опрему, рукавице против резања

Металне лисице, прскалице за сузе, преносиве телескопске палице

Нови сет од пет делова за једну полицију + практична опрема за једну полицију

Није баш згодно за употребу

Није баш згодно за употребу

Заштитни изложбени простор

Полицијски панцирни прслуци 4. и 6. нивоа

Опрез против резања, тактичка рефлектујућа одећа отпорна на убоде

Класа А: одећа отпорна на убоде и тактички шлем за побуну

Борбени прслук, одећа за брзо ношење против немира

Постоје све врсте заштитне опреме у различитим категоријама

Зхејианг изложбени простор

Овај скривени распоред

Заправо, сваки дан је на сигурносном излазу

То је то

Систем за спровођење закона и прикупљање доказа на возилима (верзија за јавно обезбеђење)

+

Интегрисани пртљажник полицијске опреме монтиране на возило

Да ли си разумео?

"Центар за управљање паметном опремом" узима интелигентни кабинет за управљање опремом и терминал за управљање интелигентном опремом као носилац, а платформу за свеобухватно управљање интелигентном опремом као чвориште.Реализује онлајн пријаву, враћање, одобрење, инспекцију, статистику, доделу и расход полицијске опреме.Може аутоматски да проверава инвентар и опрему, и аутоматски књижи у и из складишта, уместо ручног инвентара и ручног књиговодства, може да увози и извози полицијску опрему. Спроводи цео животни циклус и управљање целим пословним процесом како би остварио аутоматизацију и интелигенцију управљање опремом.

19

Истовремено, изградити хијерархијски управљачки мост између јединица на свим нивоима, тако да надлежни руководиоци, одељење за управљање опремом, чувар складишта и друго особље на свим нивоима могу да савладају дистрибуцију, употребу и инвентар опреме из различитих перспектива.

Систем за спровођење закона и форензику монтиран на возила (четврта генерација)

20

21

Систем за спровођење закона и форензику заснован на возилима (верзија јавне безбедности) углавном се састоји од мобилног интелигентног патролног терминала, интерактивног терминала возила и платформе за команду и диспечер.Може анализирати карактеристике возила и особља, издвојити регистарске таблице, лице и друге информације о карактеристикама, учитати платформу у реалном времену и спровести онлајн поређење и рано упозорење.Компатибилан је са 110 платформи за пријем и руковање алармима широм земље, реализује интелигентно командовање и диспечирање, смањује време аларма и побољшава стварни борбени ефекат превенције и контроле коловоза.

На броду систем за спровођење закона и форензику (верзија за мотор)

Систем за спровођење закона и форензику у возилу (верзија мотоцикла) има функције позиционирања у два режима, 5г / 4Г преноса комуникације преко целе мреже, видео надзора на лицу места, преноса видео слике, лампица упозорења, бежичног учитавања података о прикупљању доказа и компатибилности са разним полицијским платформама.Може да замени аутомобилску верзију форензичког система за улазак у неке уске деонице пута за хватање органа за спровођење закона, што је практичније и изврсније.Истовремено, има 5 милиона видео надзора и форензике, динамички идентификује 5 категорија потпуно структурираних података као што су регистарске таблице, тип возила, лице, људска фигура и немоторно возило, и спроводи упоређивање у реалном времену на мрежи и рано упозорење.

Бежични интегрисани екран упозорења

Бежични интегрисани екран упозорења комбинује двоструки ефекат упозорења екрана екрана и дугачког низа светала, а истовремено има сопствени звучник који реализује звучно одвраћајуће упозорење, постиже интеграцију са више ефеката и мултифункционалност, и обезбедити решење на једном месту за дежурна саобраћајна возила.

Одећа за јахање + одећа са ваздушним јастуком

Одело за јахање + одело са ваздушним јастуком је специјално дизајнирано за вожњу гвожђа саобраћајне полиције.Опремљен је комплетном полицијском опремом за мотоцикле, која може ефикасно заштитити личну сигурност вожње гвожђа саобраћајне полиције, истовремено реализујући одвраћање полиције.Међу њима, оделу са ваздушним јастуком потребно је само 0,5 секунди да се моментално надува, постајући ефикасан заштитни штит за јахање гвожђа саобраћајне полиције.

Међузвездану мрежу подржала је полиција Пањина.Директан пренос 5 милиона фанова Кваи Фуа уживо у реалном времену.Полицијска станица је лично била у акцији, осећајући брзину надувавања ваздушног јастука и снажну способност да га заштити.

4 дана

Иако је времена кратко, жетва је много

Разумети нове трендове у индустрији